Utställarinformation

Allt du behöver veta innan, under och efter ert mässdeltagande

DIN säkerhet - VÅRT fokus

Säkerhet har alltid varit en av våra främsta prioriteringar, nu mer än någonsin. Vi gör allt för att våra event och anläggningar ska vara rena och säkra mötesplatser för att träffas och göra affärer.

Din hälsa och ditt välbefinnande är vår högsta prioritet.
Vi har höjt våra redan höga krav på hygien och utvecklat nya hälso- och säkerhetsrutiner för att möta de utmaningar som Covid-19 innebär. Du kan därför känna dig helt säker när du besöker våra event och anläggningar.

Öppettider

Måndag, 27 september, kl. 14.00 – 18.00 (inflytt)
Tisdag, 28 september 07:00-20:00 (inflytt)
Onsdag, 29 september 09.00 – 17.00
Torsdag, 30 september 09.00 – 16.00         utflytt 16.30 – 22.00

Onsdag den 29 september, kl. 09.00 – 17.00

Torsdag den 30 september, kl. 09.00 – 16.00

Registrera monterpersonal

Du registrerar din monterpersonal själv via My Easyfairs. All monterpersonal måste vara registrerad, såhär går du till väga:

  1. Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan. Tryck på ”glömt lösenord” om du behöver ett nytt login.
  2. Klicka på den mässa du ställer ut på 
  3. Välj ”Förbered din monter”, nr 2 på tidslinjen i ert My Easyfairs, och sedan ”Registrera min monterpersonal”. 
  4. Ni länkas nu till en ny portal. Välj ”Personnel” i menyfältet till vänster.
  5. Klicka på ”add new” och lägg till monterpersonalens uppgifter.
  6. Slutligen kan du välja att spara ner registreringarna eller att skicka dem direkt till din personal genom knapparna längst i vänster hörn. 

Kan jag föreläsa?

The finns are allowed to attend the event. Vänligen contact Lena Jexby, Sales Executive, för att prata vidare om vilket ämne och upplägg ni är intresserade av. 

Jennie Gudmundsson
+46 70 434 45 08
jennie.gudmundsson@easyfairs.com

My Easyfairs

I  vår utställarportal MyEasyfairs lägger ni upp information om företaget, er logga, kontaktuppgifter, registrerar monterpersonal. hämtar banners och er digitala biljett.

Lär känna besökaren

Vad är smart badge?

Smart Badge – Ett digitalt visitkort! Som utställare får du på inflyttningen en läsare att sätta på er monterväggen för att förbättra den totala upplevelsen för våra besökare. Läsaren är en trådlös sensor som placeras i din monter. När besökaren touchar läsaren med sin smart badge samlar de automatiskt in all den företagsinformation som ni delat i ert My Easyfairs. Informationen sammanfattas och skickas i ett samlat e-mail efter avslutat mässdag. 

Smart badge – från besökare till kvalificerad lead! Om du som utställare har ett GoLeads eller ett GoPlus paket drar du ytterligare fördelar med vår smart badge technology.  Ni får nämligen tillgång till en lista med alla kontaktuppgifter till de som touchat er läsare under mässan.  Listan hittar ni i ert My Easyfairs dagen efter mässan stängt.

Vad är visit connect?

Visit Connect ingår i deltagandet på Elektronikmässan för er som valt Easygo Leads eller Easygo Plus paketet. Tjänsten gör det möjligt för dig att enkelt samla information om era besökare genom att skanna QR-koden på deras badgar. Ett effektivt sätt att skaffa kvalificerade leads, utan att riskera att tappa bort viktiga visitkort eller kontaktuppgifter!

Strax innan mässan får du ett Visit Connect-mail med en personlig länk, följ länken och skapa ditt personliga inlogg och lösenord. I mailet får du även en guide över hur du går till väga, följ den så sätter du enkelt upp er visit connect.

Viktigt! Kom ihåg att detta måste göras innan du besöker mässan, det går alltså inte att göra på plats om du inte har tillgång till ditt personliga inlogg, dator och internet.

Läs mer om Visit Connect här

Vi hjälper dig att synas

Hur marknadsför Easyfairs mässan?

Vi finns här för er och hjälper till med allt från marknadsföringsmaterial, digitala utskick till anpassade inbjudningar till era kunder och nätverk. Vi marknadsför er medverkan och ert varumärke. Vi lägger gärna upp was guest articles, related and activities on the hemsida, nyhetsbrev and sociala medier. Vi arbetar bland annat med:

  • Samarbetar med branschföreningar och magasin
  • Digital annonsering
  • Sociala medier
  • Nyhetsbrev
  • Utskick av personal inbjudan via post
  • Utskick av digital inbjudan
  • Telemarketing
  • Inbjudan and information via partners, sponsors and utställare

Vill you vara med i våra canals? Eller do you have marknadsföringsmaterial? Contact nathalie.widen@easyfairs.com

 

Marknadsföring tillsammans

Som utställare och partner räknar vi med att ni maximerar möjligheterna som denna mässa skapar genom att bjuda in besökare och sprida order the electronic equipment in the channel och nätverk *.

  • Bjud in era kunder och nätverk.
  • Say he medverkan på sociala medier.
  • Bli publicerad; Read the current question, hett ämne or ett spännande case on vår hemsida, nyhetsbrev och sociala medier. Skriv ett editorial inlägg om max en A4 and skicka in till oss. Författare and företag står as tydlig avsändare including länkad. Maila det till nathalie.widen@easyfairs.com

* Vi förbehåller oss advise att avgöra vad som i slutände publiceras i mässans marknadsföring.

Har du fler frågor?

Hitta du inte svar på just den frågan du eftersökte, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig vidare!
Scroll to Top